Navigatie

1 Bestellen

Plaats het artikel van uw keuze in het winkelmandje door op de knop "voeg toe aan winkelwagen" te klikken. Klik vervolgens op "verder winkelen" om het assortiment verder te bekijken, of klik op ''ga naar uw winkelwagen'' om uw bestelling te plaatsen en af te rekenen. 

Bij stap 1 van het bestelproces, ziet u precies wat u in uw winkelwagen geplaatst heeft. U kunt hier de aantallen nog wijzigen of een artikel helemaal verwijderen uit uw wagen.
U kunt alleen met iDEAL betalen. Heeft u een andere voorkeur, mail dan even, dan kunnen we kijken of dat mogelijk is. 
Vervolgens dient u een keuze te maken tussen "ophalen of verzenden". Kiest u voor ophalen, vervallen meteen de verzendkosten in uw winkelwagen.
Als u een korting code hebt, kunt u deze ook bij stap 1 invoeren. Vergeet dan niet om op  "bereken korting" te klikken om de code te activeren! 
Het totaalbedrag van uw bestelling wordt inclusief BTW weergegeven. Heeft u alles wat u wil in uw winkelwagen zitten, klik dan op “bestelling afronden”. Dan gaat u naar stap 2 van het bestel proces.

Bij stap 2 van het bestelproces kunt u er voor kiezen een account aan te maken, of af te rekenen zonder account. We vragen om uw mailadres, naam en adresgegevens. Als u een account aanmaakt hoeft u bij een volgende bestelling, uw gegevens niet meer in te voeren. U kunt een afwijkend aflever adres invoeren. Ook vragen we u aan te klikken hoe u ons gevonden heeft. U kunt hier ook eventuele opmerkingen met betrekking tot de bestelling plaatsen. Als alles is ingevuld, klikt u weer op “bestelling afronden” om verder te gaan.

Bij stap 3 ziet u een overzicht van uw winkelwagen en wat u heeft ingevuld bij de gegevens. Lees deze goed na, zodat u zeker weet dat uw bestelling naar de juiste persoon en naar het juiste adres gestuurd worden! Hier kunt u ook de algemene voorwaarden te hebben gelezen en hiermee akkoord te gaan. Om verder te gaan klikt u op “bestelling bevestigen”.

Bij stap 4 betaalt u door middel van iDEAL.

 

2 Levertijd

Bijna alle artikelen in de webshop zijn op voorraad en worden binnen 2 dagen naar u verzonden via PostNL. Is het door u bestelde artikel niet in voorraad bij de leverancier maar wordt het wel opnieuw in productie genomen, dan zult u hier een mail over ontvangen. In overleg kunt u het artikel dan wel, of niet, bestellen. Is het door u bestelde artikel niet meer voorradig en wordt het ook niet meer in productie genomen dan zal de bestelling worden geannuleerd.

 

3 Klachtenregeling

Wij proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het natuurlijk gebeuren dat uw bestelling niet naar wens is of dat u een klacht heeft. Wij vragen u deze klacht te melden via ons mailadres info@leukverpakt.nl, zodat wij zo snel mogelijk met een oplossing kunnen komen.

 

4 Ruilen/retourneren

Binnen 30 dagen mogen producten worden geretourneerd. U kunt hiervoor een herroepingsformulier downloaden.

- het artikel moet ongebruikt en onbeschadigd zijn.
- een retour wordt alleen geaccepteerd en gecrediteerd indien het aan de hierboven vermelde voorwaarden voldoet.

De verzendkosten van de retourzending van desbetreffende artikelen komen voor uw rekening. Wij raden u aan uw product(en) met een track & trace code te verzenden. Zodat er geen onduidelijkheid bestaat over het wel of net aankomen van de geretourneerde producten. Zodra wij uw retourzending (conform de hier gestelde voorwaarden) hebben ontvangen zullen wij binnen 5 dagen het door u betaalde bedrag van de producten aan u per banktransactie crediteren. Dit gaat altijd via het rekeningnummer waarmee de producten ook betaald zijn.

Wanneer u de bestelling ongefrankeerd retourneert zijn wij genoodzaakt kosten a € 12,50 in rekening te brengen.

Vertoont uw product (onverwacht) gebreken, neemt u dan contact met ons op. Dan proberen we een passende oplossing te vinden.

 

5 Betaalmogelijkheden

Bij leukverpakt.nl kunt u op een volkomen veilige manieren betalen. Met iDEAL rekent u veilig en makkelijk af binnen uw vertrouwde betaalomgeving van uw bank naar keuze. U kunt ook vooraf per bank betalen. Deze optie kunt u niet kiezen tijdens de betalingsprocedure, maar is wel mogelijk. Als u dat wilt, neem dan even contact met ons op.
Wanneer u in de buurt woont en het pakket wilt komen ophalen, kunt u ook kiezen voor de optie, afhalen. Er worden dan uiteraard geen verdere kosten in rekening gebracht!

Onze bankgegevens zijn: IBAN: NL24INGB0007245585
Op naam van: Leukverpakt
Plaats: Blokker
BIC: INGBNL2A

 

6 Verzendkosten

De kosten van bestellingen via de post zijn minimaal €3,95. Veel van onze artikel kunnen als brievenbuspakketje verzonden worden. Hiervoor wordt €3,95 berekend, volgens de tarieven van PostNL. Als u iets kleins en lichts bestelt, kunt bij het kopje “opmerkingen” in het bestelproces aangeven dat u uw bestelling via de posttarieven van de gewone brievenbuspost verstuurd wilt hebben. U ontvangt dan geen track & trace code. Als u hiervoor kiest, is dat op uw eigen risico omdat wij dat geen zicht meer hebben op de bestelling en wij postNL dan niet aansprakelijk kunnen stellen voor eventueel zoekraken hiervan. U betaalt dan de kosten die gemaakt worden (de door PostNL berekende kosten, afhankelijk van het gewicht) en het resterende bedrag krijgt u teruggestort op uw rekening. U kunt bij opmerkingen ook aangeven dat u een kortingscode wilt ontvangen voor het bedrag van de teveel betaalde verzendkosten. Bij bestellingen die niet in de brievenbus passen betaalt u €6,95. Deze worden als pakketje verzonden.

U bent dus nooit meer dan €6,95 aan verzendkosten kwijt.

Uw bestelling zal bezorgd worden door PostNL. 

 

7 Bestelbevestiging

Direct na uw bestelling ontvangt u per e-mail de bestelbevestiging. Wij vragen u deze goed te controleren en in het geval van fouten direct contact met ons op te nemen. Indien u geen bestelbevestiging heeft ontvangen dan kunnen daarvoor een aantal oorzaken zijn:

- U heeft een typefout gemaakt in uw e-mail adres.

- De bevestiging is in uw spam-box of de map ongewenste mail terechtgekomen.

 

Zodra uw bestelling verzonden is, ontvangt u een mail met daarin eventueel de track & trace code. Zodra u deze mail heeft ontvangen kunt u er op rekenen dat uw bestelling waarschijnlijk de volgende dag bezorgd wordt. PostNL bezorgt uw post en (brievenbus)pakjes binnen Nederland, van dinsdag tot en met zaterdag, meestal binnen 24 uur.

© 2016 - 2017 leukverpakt | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.