Plaats het artikel van jouw keuze in het winkelmandje door op de knop "voeg toe aan winkelwagen" te klikken. Klik vervolgens op "verder winkelen" om het assortiment verder te bekijken, of klik op "ga naar uw winkelwagen" om de bestelling te plaatsen en af te rekenen. 

Bij stap 1 van het bestelproces, zie je precies wat je in je winkelwagen geplaatst hebt. Je kunt hier de aantallen nog wijzigen of een artikel helemaal verwijderen uit de wagen.

Je kunt kiezen uit verschillende betaalmethodes.
Ook moet je kiezen voor "afhalen of verzenden". Kies je voor afhalen, vervallen meteen de verzendkosten in de winkelwagen.

Als je een kortingscode hebt, kun je deze ook bij stap 1 invoeren. De plek hiervoor is direct onder de artikelen in je winkelwagen. 
Vergeet niet om op  "bereken korting" te klikken om de code te activeren! 

Het totaalbedrag van de bestelling wordt inclusief BTW weergegeven.
Heb je alles wat je wilt in de winkelwagen zitten, klik dan op “bestelling afronden”. Dan ga je naar stap 2 van het bestelproces.

Bij stap 2 van het bestelproces kun je er voor kiezen een account aan te maken, of af te rekenen zonder account. We vragen om je e-mailadres, naam, adresgegevens en een telefoonnummer. Als je een account aanmaakt hoeft je bij een volgende bestelling, je gegevens niet meer in te voeren. Je kunt voor iedere bestelling een afwijkend afleveradres invoeren. 
Bij deze stap vanhet bestelproces kun je hier ook eventuele opmerkingen met betrekking tot de bestelling plaatsen. Als alles is ingevuld, klik je weer op “bestelling afronden” om verder te gaan.

Bij stap 3 zie je een overzicht van de winkelwagen en wat je hebt ingevuld bij de gegevens. Lees deze goed na, zodat je zeker weet dat je bestelling naar de juiste persoon en naar het juiste adres gestuurd wordt! Hier moet je ook aangeven dat je de algemene voorwaarden hebt gelezen en dat je hiermee akkoord gaat. Om verder te gaan klik je op “bestelling bevestigen”.

Bij stap 4 betaal je door middel van iDEAL, Bancontact, SOFORT Banking of vooraf overmaken. Je kiest je bank, klikt op "bestelling afronden" en betaalt.

Je bestelling is definitief, als de betaling is afgerond.

Soms heb je je order nèt geplaatst en betaald en kom je erachter dat je nog wat vergeten bent. Toch kun je zolang je nog geen bevestiging hebt gehad dat die order verstuurd is, nog wat toevoegen. Je plaatst een nieuwe order en kiest hierbij voor de optie afhalen. Dan betaal je namelijk geen verzendkosten. Bij opmerkingen zet je dat je deze toe wilt voegen aan ordernummer: (vul het ordernummer van je eerder geplaatste order in). Dan zorg ik ervoor dat je orders samen verstuurd worden. 

Bestelbevestiging

Direct na je bestelling ontvangt je per e-mail de bestelbevestiging. Wij vragen je deze goed te controleren en in het geval van fouten direct contact op te nemen. Indien je geen bestelbevestiging hebt ontvangen kan de oorzaak hiervoor zijn:
- een typefout in het e-mailadres
- de bevestiging is in je spam-box of de map 'ongewenste mail' terechtgekomen

Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je een e-mail met daarin de verzendbevestiging. Zodra je deze e-mail hebt ontvangen, kunt je er op rekenen dat je bestelling waarschijnlijk de volgende dag bezorgd wordt. Myparcel bezorgt post en (brievenbus)pakketjes binnen Nederland, van dinsdag tot en met zaterdag, meestal binnen 24 uur.

Je factuur ontvang je automatisch digitaal bij je verzendbevestiging. 

Bestel je zakelijk, vul dan bij het afronden van je bestelling alle gegevens precies zo in, zoals je ze ook op je factuur wilt hebben. Die gegevens worden namelijk automatisch overgenomen en kunnen daarna voor die factuur niet meer gewijzigd worden! Je kunt in stap 2 van het bestelproces aanklikken dat het om een zakelijke bestelling gaat. Daarbij wordt dan ook om je btw-nummer gevraagd. 

 

© 2016 - 2021 leukverpakt | sitemap | rss